Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

mercredi 12 juin 2013

Un sourire pour Scrap around the world.






Voici le deuxième challenge de Scrap around the World :

Je suis restée au plus près du sketch, littéralement. Faut dire que j'ai eu un peu peur, ça fait plusieurs semaines que je n'avais pas scrappé... Je n'ai pas utilisé de papiers nouveaux, seulement une feuille que j'ai trouvée trop rose et que j'ai donc recouverte de Gesso, des chutes, des tampons et autres bidules que j'avais sur le bureau. J'espère qu'elle vous plaira.

I really stayed true to the sketch, I actually didn't scrap in weeks and I was afraid that M. Mojo had gone too far. I only used scraps and other stuffs I had on my desk, pure pleasure to take what you have around you and make something out of it. I hope you'll like it !

9 commentaires:

  1. Jolie page. Je lui trouve un petit côté baroque qui me plaît bien. Bises.

    RépondreSupprimer
  2. Oh I love it Laurence!! Thank you so much for joining in again - your work is simply beautiful!!

    RépondreSupprimer
  3. Amazing layout Laurence!Thank you for joining in our challenge at Scrap Around The World.

    RépondreSupprimer
  4. This is a great page, thanks so much for joining in our challenge at SATW. I agree it's very satisfying using up scraps to create a page. :)

    RépondreSupprimer
  5. Striking with the fuchsia and pink colours! such a sweet photo too! Thanks you so much for sharing this little gem with us at SATW!

    RépondreSupprimer
  6. Rhooo elle est somptueuse!!!Bisou

    RépondreSupprimer
  7. Love the layers and the lace in place of strips! Thank you for playing along with Scrap Around the World.

    RépondreSupprimer
  8. What a lovely layout! Thanks for playing along at SATW!

    RépondreSupprimer
  9. Those colours work sooo well together on your page, beautiful embellishments and a sweet photo too!
    Thank for playing at SATW :)

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥